Wizz Air свържете се с

Wizz Air е авиокомпания, с която на практика не можете да се свържете. Официално можете да използвате само телефонния номер 900 140 940 с такса от 0,6 eur на минута. Обажданията се провеждат само на английски език.
Контакт чрез социалните мрежи не е възможен.
Остават някакви въпроси?
Ако имате въпроси или коментари относно статията...
10 коментари
Наистина ли е невъзможно да се актуализира текстът? 1. има две телефонни линии, 2. няма връзка към формуляра за контакт, 3. понякога с Wizz може да се свържете чрез Messenger.
Не искам да бъда носител на лоши новини, но ако летищните работници стачкуват, нямате право на обезщетение от Wizz. Ако Wizz не е потвърдила отмяната на полета, по-добре се обадете на летището, до което трябва да летите, както и да е. Разбирам вбесените, но това е Wizz.
Изглежда, че някои полети от Гърция вече не са налични в Wizz за тази дата. Обаждането на летището вероятно няма да е напълно полезно - докато Wizz не го отмени, тези полети така или иначе не могат да бъдат променени.
Вбесяването често замъглява преценката - иначе не знам защо някой би ругал Wizz на напълно непознат уебсайт и все пак би претендирал за обезщетение, което не му се полага.
И така забавлението свърши - истеричната гъркиня си тръгна обидена.
И току-що стана интересно :-)
Не разбирам защо тази пикла изобщо е дошла тук да мрънка, след като сигурно е знаела много добре какво и защо предстои. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Същото е и тук, аз трябва да летя в 09:45 ч. на 28 февруари от Атина до Будапеща и след това трябва да се прехвърля на Ryanair в Будапеща за Лондон. Чувам, че въздушните контрольори стачкуват в този ден. Не съм имал никаква комуникация от wizz air относно отмяната на полета, можете ли да ме посъветвате дали полетът ми ще бъде отменен.
Полетът ми беше в 7:55 ч., пристигнах в 5:00 ч. бях направил чекирането си и чаках да се отвори вратата.
За 5 минути отидох да си взема бутилирана вода и ми казаха, че гейтът е затворен и не ме пуснаха да мина. обидиха ме, повишиха глас и бяха много груби.
Това беше много лошо преживяване и изпуснах полета.
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Това е този хотел
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onwards Boarding Pass Required
Моля, резервирахме хотел в Будапеща точно на летището. От хотела ни писаха, че ако излезем навън, няма да можем да влезем и трябва да се свържем с нашата авиокомпания, можете ли да ни помогнете?
Какъв хотел е това?

Как смятате, че сървърът за пътуване ще ви помогне?
Може би някой дори щеше да даде съвет, ако тя не спестяваше подробности. 😉
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Това е този хотел
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd in transit Area- Onwards Boarding Pass Required
От хотела ми казаха да се свържа с туристическата компания, тъй като се предполага, че ако пропусна хотела и отидем по-далеч, отколкото се предполага, няма да можем да се върнем в хотела.

Според Booking хотелът се намира на Терминал А, пръст D, до салона Pearl, зад имиграционната служба.
Е, не е в Будапеща, а очевидно в Абу Даби. Аз ли съм единственият, който вижда Будапеща в този първи пост?

Разбира се. AUH изненадан. Имам чувството, че интервюиращият досега не е разбрал къде пише.
Така че, освен че не е от Будапеща, дори не мога да разбера какъв е проблемът на питащия. Това, че е пропуснала входа на хотела по време на пътуването? Дали изобщо е в транзит? Но поне вече знам, че лети с Wizz до BUD-AUH. 😆
Изглежда, че тя лети някъде надалеч и очевидно има нощувка в Абу Даби, за която е резервирала този хотел. И - въображението работи - може би има по-дълъг престой и е искала да види града, преди да заспи.
Но аз все още не знам какъв е проблемът.
Да, допуснах грешка и при всички приготовления за хотела в Будапеща днес се обърках и не написах Абу Даби, а Будапеща. В хотела написаха, че не мога да мина през имиграционната служба, защото вече не мога да стигна до хотела, така че трябва да се свържа с авиокомпанията, за да стигна до багажа си предварително. Въобще не мога да си представя как ще се получи това и къде да уреждам тези подробности с авиокомпанията. Благодаря ви за цялата информация.
О, така че това е транзитно-нетранзитно пътуване с отделни билети (в най-добрия случай) и необходимост от повторна проверка на багажа, но това не би трябвало да е проблем, ако се върнете с друг билет - ако има такъв. Другият вариант е просто да не носите чекиран багаж. А, и накрая: Wizzair разполага с телефонна линия (признаваме, че не е евтина).

Или да вземете друг хотел?
Може би може да бъде отменен...
Направих резервация за полет, към който съм добавил членство в WIZZ CLUB, но членството в WIZZ CLUB не е приложено към този полет! Какво трябва да направя, за да направя този платен абонамент активен.
"10,00 евро отстъпка за самолетни билети от 19,99 евро"
Здравейте,
Как мога да направя промяна на полет.
Ни намирам телефон за връзка
За предпочитане в интернет. Телефонът ще ви струва скъпо. www.wizzair.com Номерът е в раздела за помощ. Има го и в приложението.
Подадох иск за възстановяване на сума. За два дни получих 7 еднакви писма от WIZZ AIR, в които ми искат сканиран платежния документ. На писмата съответно отговарям веднага, но не спират да ми ги изпращат. Какво да правя?
Създаване на нови жалби чрез формуляра. А ако това не помогне, свържете се със съответния местен орган. Wizzair разполага с богат репертоар от заобиколни маневри.
Получи ли някой пари от wizz обратно?
Трябва да опишете конкретната ситуация.