Wizz Air е авиокомпания, с която на практика не можете да се свържете. Официално можете да използвате само телефонния номер 900 140 940 с такса от 0,6 eur на минута. Обажданията се провеждат само на английски език.
Контакт чрез социалните мрежи не е възможен.
Резервирах полет до Румъния и отидох един месец преди отварянето на регистрацията, за да избера място в самолета, и въведох плащане с карта, по която нямах баланс.Сега пише, че има недостатъчно платено плащане -9 евро и не мога да направя нищо друго, за да реша проблема. Телефонът, който имат и който започва с 900, не знам как работи, разговорът стига до някаква точка и след това телефонът се оказва
На уебсайта има формуляр за контакт, а също така можете да прочетете раздела за помощ относно тяхната линия за помощ.
Какво ще кажете за опита да смените седалката и да преминете през поръчката отначало? Системата би трябвало да ви позволи да компенсирате разликата.