Вашият полет на Sky Express е бил отменен или закъснял с 2 часа или повече? В такъв случай имате право на обезщетение в размер до 600 евро на човек.
Можете да поискате обезщетение директно от авиокомпанията или просто и безплатно от специализирани агенции.
Подайте заявление за обезщетение
Обезщетението съгласно Регламент 261 на ЕО се прилага за всички полети, извършвани от Sky Express, тъй като авиокомпанията е регистрирана в Гърция, държава - членка на ЕС.
Закъснял полет със Sky Express
Ако имате закъснение от 2 часа или повече на изхода за излитане, Sky Express трябва да ви осигури безплатни напитки, пропорционални на продължителността на закъснението.
Ако продължителността на закъснението на летището на пристигане е 3 часа или повече, имате право и на финансова компенсация в размер от 250 до 600 евро в зависимост от разстоянието между двете летища.
Имате право на финансова компенсация само ако закъснението е по вина на Sky Express. За повече информация вижте Компенсация при закъснение на полет.
Разстояние | Закъснение | Компенсация |
---|---|---|
до 1 500 км | 3h+ | 250 eur - кандидатствайте онлайн |
От 1 500 до 3 500 км | 3h+ | 400 eur - кандидатствайте онлайн |
над 3 500 км | 3h+ | 300 eur - кандидатствайте онлайн |
над 3 500 км | 4h+ | 600 eur - кандидатствайте онлайн |
Отменен полет със Sky Express
Ако полетът ви е отменен от Sky Express повече от 14 дни преди заминаването, имате право на безплатна промяна на датата или на възстановяване на първоначалната цена на билета.
Ако обаче полетът ви е отменен по-малко от 14 дни преди заминаването, автоматично имате право на финансова компенсация в размер до 600 евро.
И в този случай компенсация се дължи само ако авиокомпанията отмени полета, а не поради непредвидени обстоятелства.
Къде да подадете заявление за обезщетение
Можете да подадете заявление за компенсация директно до авиокомпанията, като използвате данните за контакт, посочени на уебсайта: skyexpress.gr/en/company.
Авиокомпаниите обаче често се опитват да избегнат обезщетението и да протакат целия иск, като го игнорират и лъжат, затова се обърнете директно към агенцията.