AirAsia накратко

AirAsia е позната на почти всеки пътник, който някога се е отправял към Югоизточна Азия. Нискотарифната авиокомпания е най-голямата авиокомпания в Малайзия и най-големият нискотарифен превозвач в цяла Азия по отношение на пътниците и флота.
Компанията извършва полетите си със самолети Airbus A320 и A321. По маршрутите на дълги разстояния използва самолети Airbus A330 и най-новия самолет A350, който скоро ще бъде доставен. Всички самолети са червени и бели на цвят.
Едновременно с това AirAsia управлява и няколко дъщерни дружества с дейност на други азиатски пазари:
- AirAsia X (D7/XAX)
- Indonesia AirAsia (QZ/AWQ)
- Филипини AirAsia (Z2/EZD)
- Thai AirAsia (FD/AIQ)
- Thai AirAsia X (XJ/TAX)
- AirAsia Cambodia (KT/KTC)
Кодът на компанията по IATA/ICAO е даден в скоби, а суфиксът "X" означава авиокомпания за дълги разстояния. Всички компании се наричат външно AirAsia и по техните маршрути се прилагат индивидуални условия.
Поради това не описваме подробно отделните клонове на AirAsia.
Получете повече съвети за летене с AirAsia
Независимо дали летите с AirAsia за първи път, или за пореден път, разгледайте нашите полезни съвети и препоръки:
Остават някакви въпроси?
Ако имате въпроси или коментари относно статията...
3 коментари
Здравейте. Интересува ме доколко сега проверяват размера на ръчния багаж? Някой има опит? Защото размерът, който разрешават, е 56x36x23cm, а моят куфар е 55x40x23cm. Благодаря за целия опит.
Те са на гребена на въжето.

Здравейте, опитвам се да си купя билети през air asia от 3 дни, но всеки път след въвеждането на картата ми и обработката на плащането ми се изписва съобщение, че съжаляват, сървърите им са повредени и да опитам да купя билетите отново. Сайтът обаче работи за тях. Опитах всичко - различни браузъри, Wi-Fi, кабелен интернет, купуване през мрежата, използване на мобилното приложение, плащане с Visa или Mastercard и все същото съобщение. В миналото всичко беше наред. Имам пари в сметката си и съм активирал плащанията през мрежата. Прочетох нещо за това на чужд дикуз и много хора са се сблъскали с това, но никъде не прочетох как да го реша. Чатботът не помага, а писането до поддръжката е нереалистично. Някой има ли опит с това? Благодаря ви, Вероника
Здравейте, някой обърнал ли е внимание на промяната във времето на заминаване? Полетът ми закъсня с 50 минути и би било удобно да летя друг ден. Бот не е разрешавал промяната. Някой разглеждал ли е този въпрос, моля?